Etap drugi

Drugi etap diety następuje po pierwszym dwutygodniowym etapie przygotowania do oczyszczania organizmu z toksyn i do pozbywania się nadmiernych kilogramów. Jest to doskonały sposób na schudnięcie dla osób posiadających lekką nadwagę, czy nieznaczne problemy żywieniowe. Na pewno nie będzie wskazany dla osób z otłuszczonym żołądkiem, z dużymi nieprawidłowościami żywieniowymi, przechodzących już w swoim życiu wiele katorżniczych diet. Dieta South Beach to sposób na zdrowie dla tych, którzy chcą poznać dobre zasady odżywiania i z satysfakcją wdrożyć je w swoje życie.

Etap drugi rozszerza menu z etapu pierwszego o pewne produkty spożywcze takie, jak pełnoziarnisty chleb, niełuskany ryż, makaron, owoce, dynia, groch. Na tym etapie nie musisz rezygnować z przyjemności jedzenia deseru. Idealnym produktem dla ciebie będzie gorzka czekolada.

Nie ominą cię na pewno takie przysmaki, jak: pesto, kurczak w sosie śmietanowym, sałatki z majonezem, pysznie przyrządzona wieprzowina, łosoś wędzony. Nie musisz odmawiać sobie na tym etapie prażonej kukurydzy. Na deser budyń czekoladowy, czy lody? Nie ma żadnych przeciwwskazań. Nie zapomnij włączyć w swój jadłospis zielonej herbaty i dużej ilości naturalnej wody niegazowanej.

To niemożliwe, by jedząc to wszystko nie przytyć, a co dopiero schudnąć? Wbrew pozorom dieta South Beach została skonstruowana tak, że jedzeniu pożywnych posiłków towarzyszy dobre trawienie, które uniemożliwia szybkie przybranie na wadze. Jeść i chudnąć to po prostu znaleźć złoty środek w ilości spożywanych posiłków oraz dobierać odpowiednie produkty spożywcze, z których konstruowanie posiłków daje efekt stworzenia dań pożywnych, zdrowych i pozwalających zrzucić zbędne kilogramy!

Zobacz Etap Trzeci Diety